PreviousNext

Rally Mazowsze 2011

Umieszczono w kategorii Imprezy przez rhon
17Mar2011


Krzysztof Janke: Chciałbym podzielić sie moją relacją z niedzielnego rajdu Rally Mazowsze 2011. Ogólnie start uważam za udany dzięki małej ilości błędów naszej załogi. Przygotowanie rajdu od strony organizacji oceniam na 4+ . Natomiast jeśli chodzi o przygotowanie auta to samochód ukończył rajd fuksem, ponieważ urwane mocowanie skrzyni biegów o dziwo wytrzymało, a sama skrzynia poddała się dopiero w trakcie powrotu z rajdu ;) 

Łukasz Kurman: Tym razem prawie pełnia szczęścia. Jechało nam się bardzo dobrze - może jeszcze nie na pełnych obrotach ale z pewnością się rozkręcamy. Niestety zawsze musi być jakieś „ale” więc i tym razem bez choćby jednego błędu nie mogło się obejść. Już na samym początku zarówno Ja jak i Maciek dostaliśmy zaćmienia i schrzaniliśmy drugą próbę. W ostatecznym rozrachunku kara 35 sekund za ten występek przesunęła nas z 2 na 6 miejsce w klasie drugiej i z 9 na 21 w generalce. Reszta rajdu przebiegała po naszej myśli. Jechało nam się dobrze a wóz nie sprawiał żadnych problemów – no może poza permanentnym brakiem hamulca ręcznego.  Chcielibyśmy także pogratulować naszym teamowym załogom. Krzysztof Janke z Bartkiem Trygarem wywalczyli 2 miejsce w klasie zero i 37 w generalce a Daniel Muszyński z Emilią Lutek 13 miejsce w klasie pierwszej i 44 w generalce. Wypowiedź tego ostatniego tutaj ;-) W najbliższy weekend jedziemy, tym razem z Przemkiem, na Testy Techniki Jazdy organizowane przez AK-Królewski na Żeraniu a dwa tygodnie później będziemy walczyć w XIII Rally Mazowieckie Szutry organizowanym przez AK-Centrum.


Kurman/Lityński : 6 w klasie, 21 w generalce 
Janke/Trygar : 2 w klasie, 37 w generalce
Muszyński/Lutek : 13 w klasie, 44 w generalce 
Wszystkie wyniki: http://ak-centrum.pl

Filmy:                   

Kurman\Lityński SL5
Kurman\Lityński SL6
Kurman\Lityński SL7
Kurman\Lityński SL8
Kurman\Lityński SL9


Fotki

Strona rajdu: Rally Mazowsze 2011 AK-Centrum



Trwają przygotowania do odbywającej się w najbliższą niedzielę kolejnej edycji Rally Mazowsze 2011.

Tym razem aż 3 załogi reprezentują DRT.

Łukasz Kurman / Maciej Lityński 
Krzysztof Janke / Bartłomiej Trygar   
Daniel Muszyński / Emilia Lutek

"RALLY MAZOWSZE 2011"
o PUCHAR BURMISTRZA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
II Runda Samochodowych Mistrzostw Pucharu Automobilklubu Centrum
II Runda Pucharu Tedex WRC
II Runda Pucharu Tedex 126

20 marca 2011

W dniu 20 marca (niedziela) br. na około 80 kilometrowej trasie w obrębie W-wy, Legionowa, Nowego Dworu Mazowieckiego, przewidujemy 11 prób "sportowych" w 5 lokalizacjach (w tym również nowych), które rozegrane zostaną na wydzielonych i zabezpieczonych uliczkach i placach. Próby wzorem ubiegłego roku będzie charakteryzowała ciekawie technicznie ułożona trasa, bez zbędnych słupków, zróżnicowanej konfiguracji, czytelnej nawigacji, dopuszczalnej długości przewidzianej przepisami PZM.

Wszystkie próby mają trwałe podłoże, asfalt, beton, częściowo zanieczyszczony po okresie zimy. Techniczne, szybkie i bezpieczne.

W Nowym Dworze Mazowieckim rozegrane zostaną 2 widowiskowe "Super Próby" w godz. 11.00 - 15.00.
na parkingu przy targowisku miejskim
na terenie targowiska miejskiego,

Z uwagi na niedawne Święto, zapraszamy Panie do udziału w "PUCHARZE PAŃ". Warunkiem klasyfikacji jest zgłoszenie minimum 3 załóg z Paniami za kierownicą. Pilotem może być Osoba towarzysząca płci odmiennej. Warunkiem uczestnictwa w rajdzie jest posiadanie ważnego prawa jazdy, samochodu z ważnym przeglądem technicznym, aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW , Pilota, który ukończył 18 lat, 2 kasków, oraz chęć spędzenia wolnego czasu w miłej, towarzyskiej sportowej atmosferze. Zapewniamy jak zawsze doskonałą towarzyską atmosferę, niespodzianki dla startujących jak i Osób towarzyszących. Dla Zwycięzców puchary, medale , przewidujemy również nagrody rzeczowe.

W imprezie może wystartować praktycznie każdy, kto ma prawo jazdy, pilota z ukończonym 18 rokiem życia, zarejestrowany samochód z ważnym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC i NNW, dwa kaski (mogą być typu motocyklowego ) oraz, oczywiście żyłkę sportową. Oprócz rywalizacji sportowej, przyjemnego spędzenia czasu, jest możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w bezpośredniej rywalizacji zarówno w klasach uzależnionych pojemnością silnika, jak i klasyfikacji generalnej.

Puchar Tedex WRC i Puchar Tedex 126p.
Wszystkich zainteresowanych informujemy, że w dalszym ciągu jest możliwość zgłoszenia się do udziału w cyklu Pucharu Tedex WRC (pula nagród 10 000 zł) i Pucharu Tedex 126p. (pula nagród 3000 zł) Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie warunków zawartych w regulaminach tych imprez. Serdecznie zapraszamy
Regulamin - Puchar TEDEX WRC...
Regulamin - Puchar TEDEX 126p...


Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie ważnego prawa jazdy, samochodu z ważnym przeglądem technicznym, aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW, Pilota, który ukończył 18 lat, 2 kasków, oraz chęć spędzenia wolnego czasu w miłej, towarzyskiej sportowej atmosferze.

Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika:
Klasa 0 - do 1000 ccm
Klasa 1 - powyżej 1000 ccm do 1150 ccm
Klasa 2 - powyżej 1150 ccm do 1400 ccm
Klasa 3 - powyżej 1400 ccm do 1600 ccm
Klasa 4 - powyżej 1600 ccm do 2000 ccm
Klasa Open - powyżej 2000 ccm
Grupa RWD (Samochody napędzane tylko na tylną oś) z wyłączeniem klasy Gość.
Klasa Gość - Zawodnicy z licencją, samochody bez podziału na poj. silnika. Klasa Gość klasyfikowana jest jedynie tylko w swojej klasie - W klasie Gość dopuszcza się start na oponach przeznaczonych do sportu. Zawodnicy Automobilklubu Centrum z ważną licencją sportową kierowcy i opłaconą składką członkowską za 2011r. wpisowe na daną rundę - 50 zł. Jest to forma pomocy Zarządu Klubu w umożliwieniu im treningu techniki jazdy z akcentem rywalizacji sportowej.

Dodatkowe podziały:
"Puchar Pań" min. 3 załogi - kobieta kierowcą (Pilot może być płci odmiennej) - będzie prowadzona klasyfikacja roczna.
"Puchar Dziennikarzy" - min 3 załogi - za kierownicą dziennikarz z wyłączeniem klasy Gość (Pilot może być osobą postronną) - będzie prowadzona klasyfikacja roczna

Klasę, Grupę stanowi min. 5 samochodów. W przypadku braku klasy samochody zostają włączone do klasy bezpośrednio wyższej. Jeżeli brak jest klasy Open, klasy te liczone są tylko w klasyfikacji generalnej imprezy ale punkty do klasyfikacji sezonu są zaliczane wg frekwencji klasy Open.

Samochody posiadające silniki z turbo doładowaniem zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika:
- z zapłonem Zi x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
(zgodnie z załącznikiem "J" FIA).

Wpisowe: 150zł/Załoga

Wpisowe w dniu imprezy przed startem: 250zł/Załoga


Kierowcy samochodów Fiat 126 z oryginalnymi silnikami 600, 650, 652 ccm i Fiat 126 Bis z oryginalnym silnikiem o pojemności 703 ccm - Wpisowe 100 zł za kolejne dwie rundy płatne z góry (po 50 zł każda) organizowane w cyklu RSMPAPC. W przypadku nie wystartowania w II drugiej opłaconej już rundzie wpisowe przepada. Po wystartowaniu danego kierowcy w czterech rundach wpisowe wynosi za każdą następną rundę - 50 zł.

Zawodnicy posiadający licencje sportu samochodowego zrzeszeni w naszym Klubie z opłacona składką na rok 2011, będą brali udział w całym sezonie w naszych imprezach w klasie "GOŚĆ" na preferencyjnych warunkach tj. symbolicznym wpisowym - 50 zł. Jest to forma pomocy w umożliwieniu im doskonalenia techniki jazdy z akcentem rywalizacji.

Dla załóg spoza Warszawy proponujemy wysłanie zgłoszenia poprzez formularz na Naszej stronie, wpłatę wpisowego przelewem na nasze konto (nr. konta dostępny jest w formularzu zgłoszeniowym), zarezerwowanie numeru startowego na forum i załatwienie wszystkich formalności związanych ze startem w dniu imprezy.

Lista priorytetowa...

Regulamin RSMPAC 2011...

Zgłoszenia przyjmowane są:
www.ak-centrum.pl - Wyślij zgłoszenie...
lub:
Filia Automobilklubu na czas imprezy - Biuro Imprezy:
ul. Kazury 2/1 Warszawa Ursynów.
w godz. 16.00 - 19.00,
tel. (22)409-80-81, 0-502-735-939

Rezerwacja numerów startowych na:
Forum - początek rezerwacji w sobotę 12 marca ok. godz 11:00...

Sobota w godz: 12:00 - 14:00 EMTI
www.emti.net.pl - kliknij
Mapka dojazdu do firmy EMTI
Przyjmowanie ostatnich zgłoszeń, wydawanie dokumentów dla załóg z Warszawy (obowiązkowo). Załogi spoza Warszawy nieobowiązkowo ale zalecane.

Sobota w godz: 12:00 - 14:00 EMTI
Badanie kontrolne dla załóg z Warszawy (obowiązkowo). Załogi spoza Warszawy nieobowiązkowo ale zalecane.

Niedziela Legionowo (dokładna lokalizacja w terminie późniejszym)
w godz: 8:00 - 9:30
Wydawanie dokumentów, Badanie kontrolne nr.2.
Badanie kontrolne nr.2 (niedziela) dla załóg z Warszawy - Dodatkowa opłata 50 zł.
9:00 Start I zawodnika.

Ważny
Komunikat - Przygotowanie samochodów do BK w firmie EMTI - Bezpłatne korzystanie z podnośnika !!!

Informacje dodatkowe: 0-602-25-95-90, 0-501-713-180

Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail automobilklub@ak-centrum.pl lub na Naszym forum.

Planujemy również zrobić wyniki "live" na stronie podczas trwania KJSu.

Serdecznie zapraszamy
Organizator
Automobilklub Centrum


Pokaż/ukryj

Kontakt

Skorzystaj z formularza obok, jeśli chcesz do nas napisać.
Indywidualne adresy email znajdziesz w profilach zawodników w zakładce Team.

Znajdziesz nas także tutaj:

» Facebook
» YouTube

type=